WEB C.E. BOLUETA IKASTEGIA

boluetaikastegia.hezkuntza.net

BOLUETA IKASTEGIA

Programaren deskribapena eta helburuak

Bolueta Ikastegiak Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 1. edo 2. mailako ikasleentzako hezkuntza osagarriko programak garatzen ditu, erreferentziako ikastetxean Bizkaian matrikulatuta daudenak.

Bolueta Ikastetxearen helburua da zailtasun sozioekonomiko eta familiar larriak dituzten ikasleei erantzun espezifikoa ematea, ohiko eskola-ingurunera egokitzea zailtzen dietelako.

Erantzun bereizgarri horrek arrakasta-ibilbide bat proposatzen die, sistema arruntean jarraitzen duten ikasleei eskaintzen zaizkien aukera berberak eskainiz. Horregatik, erantzun ekitatiboa da, eta bere benetako egoerari eta beharrei egokitua.

Lanarekiko konpromisoari eta gero eta zerbitzu pertsonalizatuagoa eta integralagoa emateko nahiari esker, hobekuntza-proposamenak planteatzen dira, kalitatezko hezkuntza lortzen saiatuz, guztiontzako aukera-berdintasunarekin, justuarekin eta ekitatiboarekin.

Programan parte hartzea

Hurrengo ikasturtean ikasle bat Bolueta Ikastegian matrikulatzeko eskaera adingabearen ikastetxeak egin behar du Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailean. Kudeaketarako sarbidea errazteko, Partzuergoaren webguneko Eskolatze Osagarriko Programak atalean eskabidea betetzeko jarraibide eta eranskinetarako estekak agertzen dira.

WEB C.E. BOLUETA IKASTEGIA

CENTRO BOLUETA IKASTEGIA